I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

lørdag 9. februar 2008

Sicko

Igår fikk jeg besøk av min big daddy, og tok med meg han og Kim B på tur til Trysil idag. Skulle kjøre Sprite Zero bigair, og det gikk skikkelig bra. Kjørte så stabilt som jeg kunne, og vant med 0,7 poeng over 2.plassen. Det var generelt høyt nivå på kjøringen, med blant annnet sw12ere, dobble frontfliper og 900 varianter.

Som takk for at jeg vant, måtte jeg selvfølgelig bli syk idag, brilliant!!
Var egentlig generelt rævva form i hele dag, skalv meg opp til start for å droppe inn i finale-runene. Men men, nå kan jeg chillen på sofan med en god film og ta helg med god samvittighet. Kim lærte seg rodeo/bio 9 med syk mutegrab i kvaliken idag, men litt uheldig i landingene. Synd, for trikset var helt rått!!

Foto: ( Ola Matsson. Skistar.com)

Ingen kommentarer: