I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 26. februar 2008

Litt av hvert...

Dagene går veeeldig fort for tida. Det er morro å stå opp, og vite at det skjer noe idag også. Man står opp å drikker litt kaffe. Surfer litt på nettet og leser mail. Så lager man frokost og smører niste, før man tar bussen opp til skolen, fullpakket med tech-klær, goggles, hjelm og boots. Fire timer senere på skolebenken, er man klar til å dra i bakken. Det er så lite stress! Jeg digger hverdagen min faktisk. Det å få skikjøring på ettermiddagen som en slags "bonus" er bare helt rått. Da vil man faktisk yte litt ekstra på alle plan. Forøvrig så skjer det litt ting fremover, Sweet Rumble til helga, som blir en huck-fest uten like. Dommerne skal få det tøfft med å kåre en vinner blant så mange store navn. Ellers har jeg fått meg ny brille-sponsor. SHRED OPTICS, laget i italia, styrt av folk i Usa. Yay, thank you! Har vært i Hafjell i tre dager nå, fått kjørt litt rails, litt hopp, litt bigair-bag også faktisk. OG sist, idag, kjørte vi konkurransetriks på Rogern. Det var høyt nivå som vanlig, på alle mann. 10ere framlengs og baklengs. Alle godt over 25 meter langt.
Shred is the shit! Disse kjører jeg med, samt noen like i fargen knall-blå.



Har faktisk bestillt meg helt ny forsterker-rack.
To brukte NAD modeller. Ett fortrinn: NAD1000
og en effektforsterker NAD2700, så nå blir det
KANSKJE brukbar lyd på stua. Får endelig testet
hva mine hjemmelagde party-høytalere er laget for.
En ting er sikkert, det blir lite rolig klassisk musikk!


Jeg og 1 stk Svensk banan. Som er ganske fornøyd over å ha kommet med på European Freeskiing Open i Laax. Jeg bestillte flybilletter i dag, er ganske stoka. Jeg regner vel med å ende opp som reiseleder for mr.svensk og Lasse, men det får man leve med en liten uke.



Kim er bare 16 år, men likevel ganske cocky til å være mindreårig. Han tror han er en liten voksen priviligert mann, men egentlig er han bare en liten drittunge som resten av førstissene, hehe. Han tror han kan kødde med hvem som helst (meg), men da blir det GAFFIN AV TRYNET!!! (Gaffa teip). Kjipt at han har langt hår, tenker at det var stress å få av all tapen. Haha.


Har foresten fått neste års ski av Salomon. Som forøvrig er helt rå! Franskmennene er ganske korte av seg og har bare laget vare-prøver i 176-lengde, noe som er 5 cm for kort for meg, og litt vanskelig og ustabile å hoppe med på store hopp. Men de er helt utrolige å jibbe med. Popp til 1000 og lette å kjøre på.

Nå får man vel gjøre litt lekser, huff. Jaja, 3,5 mnd igjen nå, så er jeg OUT OF HERE!! Wohoo.

S.

Ingen kommentarer: