I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 24. februar 2008

Endelig helg, litt ski og film

Da var jib-academy 2008 i Norge overstått.

1.Frido
2. Jens Gunnhildsrud
3. Johan something something, 12 åring
4. Gaute S(t)ilseth aka "Tom Wallisch" whos friend is Steve Stepp

Syko kjøring, props til alle som var med å kjørte finale. Når jeg fikk se nivået i Kongsberg igår ble jeg litt sånn smågira til å lære meg nye ting, kan ikke la ungene ta helt over, de gamle er eldst osv.. hehehe. Så jeg dro til Hafjell idag, forhåpningsfull som jeg var trodde jeg at jeg skulle få lære meg mye nytt. Sånn ble det jo ikke, bluebird og kraftig vind er sjelden en god kombinasjon. Heldigvis fikk jeg kjørt litt effektivt på slutten av dagen, når vinden løya litt. Her kommer en bitteliten skifilm. Ikke akkurat Matchstick og Field Prod, men ikke akkurat Americas Funniest homevideos heller. En hårfin balansegang imellom. Litt mer slik som NRKs redigerte opptak fra skirenn i Sjekkoslovakia-Polska-midt-i-skogen-ting. Hmm, noe sånt.. i hvert fall, her:

Ingen kommentarer: