I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

onsdag 20. februar 2008

Barnehage og ikke-vinterferie



Denne uka er jeg barnehage-onkel for veldig mange ungdommer og barn i alderen 10-16 år. Da snakker jeg om jib-accademy som foregår ¨på Oppdal, Hafjell og Kongsberg. JEg dømmer og coacher folk igjennom dagen i bakken, og det har gått fint hittils. Ellers gruer jeg meg til denne mnd. Det blir sinnsykt mye reising, og tror det blir tøfft å være så mye borte fra skolen. Jeg må bare si det rett ut, jeg er elendig til å ta skipper-tak når jeg er ute å reiser. Om jeg ikke får gjort ting unna før jeg drar, får jeg garantert ikke gjort det mens jeg er ute å reiser. I værste fall da jeg kommer hjem igjen. Men men, ingen sorger på forskudd. Så foresten en film fra coursen i North American open, OMG. Den så en smuule fet ut, kan ikke sammenligne noe jeg har sett tror jeg. Synd jeg ikke får vært med der, jaja, neste år blir et fint år for utsatte ting, hehe. (Får garantert ikke gjort ting neste år jeg ikke fikk gjort i år). Anywho, nå skal jeg straks sette meg på bussen til Lillehammer, fremme kl 05.00 i natt, og kl 06:50 SHARP skal jeg være klar til å dra i bakken. It's a hard knock life for us, I know!!






Slenger med ett bilde fra Hafjell Sprite Big Air. Funky 7 action photo, yeah.






Ingen kommentarer: