I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

lørdag 16. februar 2008

1.plass i høyt nivå!

Endelig, en dag uten knall og fall på Rogern. I mine to forrige konkurranser på Rogern hadde jeg maks uflaks og kom sånn nest sist begge gangene. Idag, var det min tur! Jeg kjørte inn til en 3.plass i kvaliken bak Arild Tveit.2 og Eirik Børresen 1. Det var greit, og jeg tenkte at jeg måtte skjerpe meg til finale! Av 5 stk i finalen, inneholdt første-runets følgende ingredienser: 1 stk sw12, 3 stk gode sw 10ere, og en stk gnarly gangaroo-flip!

Jeg tok mer fart enn vanlig, og satte en lang fin sw 10 med brukbar grab faktisk. Jeg tenkte egentlig på en 3.plass eller noe, ettersom alle kjørte så bra. Men jeg vant med 9,6 poeng, mot 9,4 poeng på 2.plassen, Arild, my buddy. Eirik Børresen på 3.plass, og Lars Håkon Hafsal på en fin fin 4.plass, grattis gut, med første sw 1080 ever. Yay!

Jeg tror imidlertid at det kommer film senere, så watch out!

Sjekk ut: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12497132 (Trenger å selge disse)

Peace..S

Ingen kommentarer: