I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 21. september 2008

Ørli mårnings og show

Igår var en lang dag. Trampolina lå pakket og klar på henger til å kjøres ned i Hommelvik sentrum. Klokka viste ikke mer enn halv 8 på en tidlig Lørdags morgen da jeg krøp opp på kjøkkenet for morgenkaffen. Hommelvik hadde igår åpning av sin lenge etterlengtede Kunstgressbane, med uvanlig mye folk samlet. Sparebank 1 og diverse andre sponsorer var tilstede for anledningen, og siden jeg har fått sponset trampolina av nettopp SMN, var det på sin plass at jeg stillte opp med et lite mini trampolineshow for anledningen. En form for avbetaling vil nok de fleste sponsorer ha. Jeg hadde show i 5 min ca, mens resten av dagen var trampolina åpen for unge og gamle som ville prøve seg i manesjen. Jeg sier manesjen da jeg følte meg rett og slett som en sirkusartist utendørs. Men alt i alt gikk det greit, mye folk og gisp fra publikum, det hører med. Grattis med ny bane Hommelvik IL..

Sprellemann v/undertegnede.

Til helga er det Juvass og park, se opp for tette updates. Jeg har fått klær fra Salomon, nye ski ligger klare for gliding, og skoene er luftet og klare for nye sesong.. Stokaaaa

Ingen kommentarer: