I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 14. september 2008

Bil-hel**te'!!!

AAAAAAAhh... Kunne du tenkt deg å kjøre 40 mil med en skingrende PIIIIIIP (e)-tone som skjærer seg igjennom marg og bein hvert 5.sekund, hele turen? Ok, så du KUNNE tenkt deg det om du fikk bilen billig og bilen var bra?? Ok, hva om denne lyden ALDRI stopper, og du ikke VET hvor den kommer fra? Ville du beholdt fattningen da? JEG GIR OPP!! Nå har jeg hatt bilen i 3 mnd snart, og har fortsatt ikke rettet feilen. Alt fungerer på bilen, bortsett fra denne lille stygge bagatellen. PIIIIIIIIIP sier det. Den påstår at en pære ikke fungerer, men alt er i skjønneste orden. Jeg har skrudd opp og sett på alle sikringer, alle relèer. Jeg har sjekket ALLE pærene på hele bilen, alle fungerer, jeg har til og med byttet noen jeg trodde var feil. Men NEIDA. Jeg har til også tatt av halve dashbordet, rengjort alle kontakter og alle relèer før jeg satte det tilbake på plass og håpet på at daværende dårlig kontakt skulle nå være i orden, men NEI!!!! Wæææææ.. jeg går fra konseptet snart, bedre å skrive det enn å la det gå ut over den første forbipasserende. Heldigvis er det turntrening i kveld, og jeg skal i hvert fall trene så jeg blir så sliten at jeg ikke orker å bli sint på tilbaketuren av; PIIIIIIIIP,......., PIIIIIIIIIP......

Noe sånt som dette ser bilen min ut som:


denne er sikkert med pipelyd den også.. yeey!



Nå prøver jeg å finne på andre ting som ikke får meg til å tenke på ski, da jeg MÅ jobbe frem til 1.nov (uten mye fridager), da jeg trenger penger til å reise for. Det er hardt å ikke tenke på ski nå, kaldt ute, snart snø, snart vinter... brrrr.. diigg .

Ingen kommentarer: