I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

onsdag 10. september 2008

Film fra turn og tøy

Endelig i aktivitet etter lang tid rolig på Kypros, det føltes digg. Jeg fikk med meg bestekompis Even på fri turntrening i går, Tirsdag i Trondhjemsturn sine lokaler i Trondheim. To fullpakkede timer med kontrollert galskap, og jeg følte meg som en liten unge igjen. Det finnes ikke noe mer morro enn å leke seg i en åpen turnhall, med alle tenkelige apparat.


Det eneste negative er at jeg startet på jobb igjen i dag, og går glipp av helgas tur til Juvass med parkkjøring pga at jeg MÅTTE jobbe.. sånn er livet.. men skal man ha penger til å leve som semi-proff skikjører, må man spe på med jobb.. Nå må jeg fly, skal på Lillesand og trene styrke..

ciao.S

Ingen kommentarer: