I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

torsdag 4. september 2008

Ferie på Kypros, høstpause

En litt annen skiblogg oppdatering, men her kommer det.

Velkommen 30 grader og stekende hete. Jeg og Ida tok oss den lille frihet å dra på en liten slapp-av-ferie i Fig Tree Bay i grenseland mellom den tyrkiske og greske delen i Kypros. Vi fant oss et herlig lite leilighetshotell og en fin utsikt rett ved havet til en billig penge, og bestemte oss for å ta flyet nedover mandag 1. september. Basseng 5m utenfor verandaen, middelhavet rett nedi gata her, og handlegate med utesteder, diskoteker og resturanter rett utenfor resepsjonsdøra. Det er løøøwly. Det er utrolig fint her, og varmt. Havet er varmere enn i lufta, og i lufta er det til tider drepende midt på dagen. På førstkommende lørdag skal jeg og Ida fullføre en drøm som står på gjøre-før-vi-dør lista, nemlig dykking. Vi skal mate fisker og leke blandt korallrev på grunt vann, men uansett en opplevelse for livet. God mat om kveldene, med div aktiviteter for å holde meg i sjakk. (Jeg blir fort lei av å ligge stille).
Trampoline, minigolf, tennis, styrketrening for å nevne noe.

Ida derimot, sier ikke nei takk til sol hele dagen. Jeg er som en liten unge som maser med en gang jeg ser antydning til kjedsomhet og solbrenthet på solsenga, etter passert 5 minutter. Men jeg holder ut, i håp om å bli brun i løpet av uka. Skal prøve å få lagt ut bilder av dykkeekspidisjonen vår på lørdag. Skal oppdatere mer på bloggen fremover, litt om hvordan jeg trener og andre artige ting jeg kommer over. Hold ut, peace out i høstkalde Norge!

1 stk Hamre trives godt i bassengkanten, på grunt vann. Lavt nivå, alltid! Type 1 m grunt :-)

Ida trives godt i vannet. Fotografen ble etter uttalige ganger jagd vekk fra madrassen, så derfor er jeg på land og ikke i vannet.

Matmonsen. Skal ikke mer til enn en forrett til å gjøre meg fornøyd.
Skal man holde seg i form, holder det ikke å ligge å drikke øl og spise god mat ei hel uke. Opp og hoppe, her skal det spilles tennis. VM i para-olympics.

Modellen, kjæreste og venn. Sist sett foran bassenget. Fristende med feire for alle innesittende nordmenn i høstværet?


Supergolferen med grønt kort på post-ordre. Etter uttalige bortforklaringer med at jeg skulle "vise" hvor lett dette med minigolf var, endte som regel med superspill og latter fra publikum.

Ingen kommentarer: