I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

lørdag 6. september 2008

Barnehageutflukt og baywatch

hej hej halåååå... Idag er det dykking, can't wait. Legger ut litt bilder fra gårsdagen også. Utrolig at jeg fortsatt ser ut som jeg går i barnehage, men jeg får leve med det. I det minste gir jeg andre folk en god latter. Hehe. Nå er det nøyaktig to dager til jeg og Ida er tilbake i Lillehammer. Derifra går turen med Audien opp til Hommelvik på Tirsdag morgen, regner med å være hjemme rundt 6 tida på kvelden. kl 21-23 starter jeg på min første turn-økt for høsten i Trondhjemsturn sine lokaler. Vi snakker turntramp til foampit, trampett til foampit, svingstang og frittstående gulv. Se frem til en del filmer fra trening der. Kommer til å legge ut noen filmer fra trening hjemme på trampolina. Er ikke noe verdensmester enda, men det kommer seg. Går mest i gamle turn-moves, det er det som faller meg enklest på ei rektangulær trampoline. Driver å undersøker mulighetene for skiopphold en eller annen plass i verden når jeg er ferdig med jobb for i år, 1.november. Mest sansynelig Hafjell, Kiruna eller Zermatt. Hold fast, det kommer til å skje en del fremover. :-)


Superbildemaraton, yeah:


Oh yes. Barnehagen på utflukt!

Ida slapper av i vannkanten for kamera. Fargelagt for anledningen.

DON'T, Hassel the Hoff. Baywatch kommer med nye episoder, nå uten en bedrukken hasselhoff. Stand-in er klar for opptak. Dårlig betalt i skibransjen, derfor kan det være fristende å ta de jobbene man får. Hehe

Godt og varmt? Hehe. Modelloppdrag her og gitt.


Kypros har flere badeparker (badeland). Her ser vi ett av bildene man finner i promoterings-brosjyrene som blir delt ut langs gatene. Morro.




Ingen kommentarer: