I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

lørdag 12. april 2008

Whistler dag 2

Vel her er utsiken fra hotellet, som jeg brukte alt for mye tid på i går. Jeg satt bare å ventet på telefon fra Discovery Channel's Main Office, hvor de ba meg om å skru av tven snart. Jeg tror jeg med sikkerhet kan si at jeg så på den samme kanalen i 10 -12 timer igår. Har blitt jævla forkjøla og småslapp, så holdte meg inne i hele går. Eller, dvs, jeg kjørte trening på kvelden. Hoppet var en litt mindre utgave av JOI hoppet i fjor, bare litt lavere og ikke så bredt. Men det var fortsatt stort nok i massevis. Folk slengte kangarooflips og double corks. Det kom til og med bort en japse til meg å spurte om jeg nettopp slengte en double misty 9 truckdriver, da begynte jeg å lure. Er han blind på det ene øyet, eller har jeg null føling på hva jeg driver med? Jeg gikk for den første. Det er veldig varmt i lufta, og landinga ble veeeldig løs og slushy på slutten. Best av to hopp teller, 3 til superfinale. Dette blir morro!!

S.

Ingen kommentarer: