I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 13. april 2008

Konkurransedag og sykdom er sjelden en bra combo

Igår var det konkurranse. Ble litt nerver når jeg fant ut hvor mye publikum som faktisk kom dit, jaykes. Var i bakken igår også, men var heeelt utslitt av influensan, eller forkjølelsa jeg akkurat har fått, og det suger. Fora opp på smertestillende gikk jeg bort i skiklær av alle ting, i 20 plussgrader. Slushy og bumpy landing, kombinert med saltet flatt inrun, gjorde det veldig komplisert å lande i sweet spot, eller i det hele tatt. Jeg var litt ustø i begge landingene mine, noe som resulterte i en 9 plass. JF Houle vant overlegent. Enda folk slengte kangaroo-fliper, sw double corks og det som værre var. Problemet med double flips er alltid det å få grab. Ikke mange som fikk det, og ikke mange som landet bra heller. Vår egen Kim Andre Eliassen ledet snowboardfinalen helt til siste hoppet. En sw bs rodeo 7 (tror jeg) gikk aaaaalt for langt, og han landet på tvers. Hjernerystelse, vond nakke og muligens en avrevet menisk ble resultatet. Men uansett, 2.plass og 5000 dollar rikere. Ikke værst det heller! Men synd synd...

Anyways, har endelig fått sovet skikkelig etter jeg kom hit, jævla jet-lag, våkner jo halv 6 hver dag.

Litt bilder? Kjør biiiilder fra igår:

Ian Cosco i midten, Ian Williams til høyre i grønt. Kjørte fett
16 n00bs sidslippet den allerede bumpy landingen mellom finale og superfinale.
Her er hoppet sett fra toppen. Quite a large one, JOI-style, bare litt mindre. Se hvor flatt inrunet er!
Heey! Det ser ut som det er mere folk på skimania konkurranser jo!! Hehe, NAT. Helt sjukt pakket med folk, det var et enormt lydnivå når noen landet noe fett, hørte det greit på toppen for å si det slik!
åh, ja. Glemte nesten denne. Våknet opp å husket at jeg hadde en pakke med mixed-chips i skuffa ved senga, og gjett hva jeg fant!? En pretzel, it is for sure, a pretzel!

Have a nice one..S

Ingen kommentarer: