I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

mandag 14. april 2008

Dag 4 - Whistler

Yeppyepp. Endelig fikk jeg sove litt! Jeg har vært dritt lei av jetlaaag. Sov sånn 11 timer i natt, og stakk i bakken rundt 12-halv 1. Var en tur for å sjekke forholda på whistler sida i public-parken, men det var way-to-slushy and way-to-over-crowded! Så jeg kjørte som en gal danske etter afterski ned til Whistler 'Village, og tok gondolen opp mot Nintendo High Level parken igjen.

Kjørte alene i hele dag, og prøvde å venne meg på hoppene ( noe som tar litt tid for Ola Steffen Nordmann). Vel vel, jeg fikk faktisk til noe idag. Det var veldig slushy, men man fikk i hvert fall fart. Tok noen bilder av konkurransehoppet nede i Villagen også, slik at du kan se hvor svært det egentlig er. Har lånt et bilde av Mike Riddle fra Newschoolers.com også.

Konkurransehoppet slik publikum burde sett det, i sin helhet.
Fra siden, man fikk en fin bue om man poppet. Noe sketchy å finne farten bare.

Mike riddle. Vil tippe sw 10 mute....

Ingen kommentarer: