I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 22. april 2008

Hjemme fra Whistler

Heisann.. long time no see. Gikk tom for internett nede i Whistler og gadd ikke å betale mer for det. Jeg glemte igjen fotokameraet mitt hjemme i Lillehammer før jeg dro, så fikk ikke tatt no mye bilder, no jeg angrer på. Whistler er en av de råeste resortene jeg har vært på. Så mye fjell og så mye skiglede skal man lete lenge etter. Jeg har tatt noen bilder med mobilkameraet så lenge, film kommer vel til høsten på 9Lives som jeg filmer for. Jeg og Johan Kristoffers har kjørt litt follows og fått filma noen klipp rundt om kring i railparken i Whistler, samt noe hopping i Blackcomb. For å oppsummere har turen vært sinnsykt morsom, og takker gjengen for en stor opplevelse. Mye morro, mye ski, mye kjentfolk... Turen hjem i går ble 24 timer igjen, noe som jeg synes er for mye. Når man må sitte i halvsøvne å gjøre lekser på Heathrow når man helst vil sove, er det tungt å motivere seg.. men nå er jeg hjemme, til maaaaasse skole en uke, så er jeg russ!!! Wohoo.

Her er litt bilder fra Whistler og litt fra hjemreisa:




Railparken på Whistler-sida. Heeelt sykt lang og rå. Alltid shaped!

En heldig random ofrer livet på en smal down-rail i Whistler.

Mongolian Grill (Anbefales!!). Wok-buffet i Village, mange japser steiker maten for deg..

Steffen R Hamre er VELDIG klar for å dra i bakken i -20 grader og bluebird. Siste dag på ski :-(
Whistler har fete butikker. Mens jeg måtte vente en hel evighet på pk-hunder som måtte ta ut penger, brukte jeg tida flittig å kjøpte et par sko på Foot-locker. Veldig fornøyd. Kresen i skoveien.
Bob eller Rob (husker ikke?) Var vår privatsjåfør for anledningen. Dette er på vei ned fra Whistler til Vancouver. Her stoppa vi å besøkte gamle sjefen i Westbeach. Husker ikke helt, men de hadde god kaffe! ME LIKE! En 2007 mod Chevrolet something something. Sparka helt greit, gode skinnseter til å sove i.
Toget fra Gardermoen til hjem kjære hjem, Lillehammer. Utrolig varmt, 15 grader kl 10 på kvelden. Godt å tenke på at det er vår igjen. Jeg som var så klar for å fortsette skisesongen. Det er egentlig nå det starter for meg føler jeg, etter livets mest bedritne sesong. Jeg og PK ble enige om det. Nå starter sesongen!!

Da var det ikke mer. Skriver sikkert over helga igjen, da er planen å shoote fil med KeyFilms på Skeikampen. Gleder meg!! Skole så lenge, snaaaaaaaaaakkes..S

Ingen kommentarer: