I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 6. april 2008

NÅ er begeret nådd!!

Som du ser så var jeg full av forhåpninger ved gårsdagens start, dog uten grunn. Fra og med dette tidspunktet gikk det bare nedover, hehe. Det var klart for megapark dag 4, enda en dag med middels vær i middels park, steinhardt føre var det og. BigAir jam på det nederste hoppet i parken, som var alt for lite til å ha bigair på. Roll-over fungerer bra som form på store hopp, men når de blir for små med for lite kick og liten bua, går man bare rett frem og i bunn eller på kulen. Vinden hjalp også fint til at dette ble nok en dag med bingo-lotto, om man skulle klare å lande riktig eller ei. Jeg hiket og sleit ut meg i to timer for uten grunn, 8.plass er vel ikke så mye å skryte av. Halvard Thon og Kim Boberg kom på henhldsvis 7 og 6. plass, noe som ikke var i nærheten av det som var fortjent. topp 3-4 var riktigere. Dølp vant med sine tre hopp mot mine 20, hehe (ivrig) og backe med stil på en 2.plass.

Jeg orka ikke mer megapark, så jeg satte meg i bilen å kjørte over fjellet på vei til Lillehammer igjen. Det var lite trafikk og fint å kjøre. Der hvor jeg trodde det var 90-sone, var det tydeligvis 80-sone (forbanna GPS, lyver). Før jeg visste ordet av det hadde jeg onkel politi opp i rævva, og ble vinka inn. Det første jeg tenkte var:" vel, for å avslutte den mest bedritende sesongen ever, hvorfor ikke gjøre det med en klekkelig bot?" Slik ble det, lite å gjøre med. Uansett, politibetjentene var veldig hyggelige, og hadde bra peiling på skikjøring generelt. Og takk Eirik Børresen og Jon Olsson for kangaroo-flipen. Ellers hadde jeg ikke hatt samtale-emne der jeg satt. JEg måtte nesten le da den ene av politbetjentene sa: " Kæinn du slek ein kangaroo-flip du og æll?" hehehe, for en dag!! Nei sa jeg, men jeg regner med du har sett Eirik Børresen på lokal Tv? "Jo, hæinn va det vel ja, dæinn syns je æ jævla tøff altso, dæinn må du jaggu lære dej" "Lykke til i Whistler til uka, ha ein fin dag"

Hehe, politi er folk dem og.. jaja, nå skal jeg i Hafjell. Blir vel en av de siste dagene i Hafjell denne sesongen, litt kjipt i grunn men det er snart russetid og eksamen og sommer, så da blir vel alt lagt bak meg.

Snakkes, S

Ingen kommentarer: