I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 2. mars 2008

Sweet STUMBLE

Hei og hopp.. årets konkurransesesong startet ikke helt velykket for meg.
Det var duket for the grand opening of season i Trysil på Rumble i går, et svært channel-gap hopp og mye gode kjørere skulle sørge for nivået. Jeg var helt fra starten av imot channel-gap da jeg kan drifte litt på forover spins. Hoppet hadde vært suverent uten gapet. Jeg fikk kjørt meg inn ganske bra på treninga, med flere sw 10ere og 9ere og litt andre ting.
BILDE: FRIFLYT og ENDRE LØVÅS


Men alt kan ikke ende som ett godt eventyr, og dumme ting skjer de fleste. Jeg hadde tenkt å gi meg etter 1,5 timers trening Fredag, men bestemte meg på å teste litt forover spins før jeg tok kvelden. Jeg skulle gjøre en funky 7er, altså en slags blanding av misty7 og cork 7. AKSE-bytte. Der roterer jeg mot høyre, på den høyre kickeren, men uheldigvis driftet jeg mot venstre. Som resultat av dette landet jeg rett i gapet, med en anelse av touch med skia på kanten av landinga. At jeg touchet landinga reddet sikkert hele sesongen og begge føttene mine. Jeg kjørte først ned og skjønte ingenting, alle trodde jeg skulle dø. Etterhvert kom smertene under helen og ankelen på høyre fot, samt stive muskler i lår, rygg og nakke. Så nå sitter jeg her, glad på Dølps vegne som vant stjerne-showet Lørdag kveld, og masserer meg selv under fotbladet. haha. Jeg har blitt merkbart bedre på en dag, så håper den positive utviklingen fortsetter slik. Målet er først og fremst European Open 10-16 mars, men også som en evt bonus, Snowstock på Lørdag. Så krysser fingrene og håper på det beste. Når man lever og ånder for å stå på ski, og det du kan er å vise deg frem med triks og sprell, er du nærmest et null når du er skadet. Håper og tror, kommer sikkert tilbake når Chaozproductions.com har lagt ut film av det lille "uhellet".

S.

Ingen kommentarer: