I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 11. mars 2008

Sveits, Euro Open!!

Paraolympics i Sveits, Laax sådan. Jeg er i Sveits med en gjeng nordmenn for å kjøre European Freeski open. Er egentlig ikke i shape til å kjøre da jeg har ødelagt hæl-puta for et par uker siden. Men med litt hvile og good-thoughts før reisa fikk jeg faktisk til å kjøre treninga idag, syykt stoka over at det gikk. Runet mitt satt sånn brukbart et par-tre ganger, og ting gikk faktisk bedre enn forventet. I morgen kl 13.20 starter kvalik-treninga, og kvaliken 14.20. Det blir spennende det, håper foten holder, det er mitt eneste mål for dagen egentlig, pluss at jeg får gjort mitt beste! Krysser fingra for det!

Kommer tilbake med bilder og stash senere.

S.

Ingen kommentarer: