I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

fredag 14. mars 2008

European freeski open day 2

Jaja, da var kvaliken ferdig for alle 4 heat. For min del ble 4 mnd med trening brått bortkastet på 4 minutter. To jævla runs skulle ødelegge alt. JEg satte begge mine kvalik-run som planlagt, men det var tydeligvis ikke nok til å overbevise de 9 dommerne. Chop-stick-rail, 270 av high boksen, sw 9 tail, unatty 5, sw 10 tail. Det begynner å bli høyt nivå. av 100 fikk jeg 66,83 i Score, som holdt til 8 plass i heatet mitt. 6 gikk videre, så det var litt kjipt at 1,8 poeng skulle skille. Man blir så sykt misfornøyd av slike ting, og det går på motivasjonen løs. Men heldigvis er det Newschool Picknick i Østerrike neste helg, og der har jeg en litt bedre sjanse til å hevde meg. Det er jo tross alt bigair jeg liker best.


Bilde: Felix Rioux

Bildet er fra ett av runene mine. Heldigvis, for Skandinaviske tilhengere, gikk MArius Kjølseth, Kim Boberg, Espen Linnerud, Gaute Håker, Alexander Aurdal og Blayze Bramwell videre til Semi-Finalen. Kim Boberg kjørte sinnsykt hele tiden, og dro en 2.plass i runet sitt med en cab7-sw10-sw9, og danket ut flere profilerte kjørere. Mr.Unlucky har fortjent dette!

Nå skal jeg prøve å komme meg hjem fort som f for å trene litt cab og unatty, jeg har funnet ut at Norge ikke har skjønt at man må kunne det enda, og det er bare i utlandet man må kunne det.
Sveits er forøvrig et fint land, store fjell, og ett språk bare spesielt interesserte skjønner seg på. (Tysk).

Over og ut, S.

Ingen kommentarer: