I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

mandag 17. mars 2008

Storlien day 1

Hej och hopp! Skriver nå i fra Sverige, nærmere bestemt Storlien i Jämtland. I uka her skal jeg shoote med KeyFilms på en kicker på fjellet her, gleder meg. Det er meldt brukbart vær, og det kommer masse gode kjørere jeg er stoka på å kjøre med! Så vidt jeg har hørt kommer Beys, Aurdal, Dølp og Gaute Håker. Skal opp på fjellet å bygge nå snart, så slenger sikkert opp noen bilder senere. Pen, my man skal sørge for en høvelig size på kickern, slik at vi kan få noe bra shots fra helin og de andre kameraene. Det er quite a crew som kommer, og med så mange dyktige folk rundt deg håper jeg vi kan få en feeet session på onsdag og torsdag!

Jeg skal legge ut noe bilder snart, det er liksom litt fetere å se på enn å lese ALT DETTE HEEER.. Fiksa viruset på pcen min også, så nå får man faktisk gjort noe mens pcen er skrudd på, jeey!

S means Swedish.

Ingen kommentarer: