I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

torsdag 27. mars 2008

Cool uke, mer i vente..

Shallabais. Nå er jeg snart ferdig med ei uke siden jeg kom hjem fra Østerrike på bigair konk. Det gikk helt greit, 11.plass av 30, så klager ikke, men føler jeg hadde mer å gå på. Fikk desverre ingen bilder derifra, men det var heller ikke så mye å se. Du kan se en film fra kvaliken her: http://www.dropfreeskimag.co.uk/newschool_picknick.divx

Fikk et bilde fra shooten vår på Storlien forrige uke også, det var litt fett. Samme fotograf og dag som logoen til blogen min faktisk, begge tatt av Mathias Vinje fra Hommelvik.


(Switch cork 5 double nose)

Har kjørt i Hafjell denne uka, og det er fett fett. Fikk kjørt litt back-to-back triks, og bare tatt livet med ro. Prøvd å finne roen og bare få ting til å se bra ut, rett og slett, det er det som er viktig på bilder og konkurranser. I Morgen drar jeg til Åre med Ida hvor jeg skal kjøre Swedish Open i Slopestyle, med selveste Jon Olsson, Simon Dumon og (Pk?) som dommere, det kan bli ganske fett! Vinneren får intet mindre enn en plass til Jon Olsson Invitational, som er selve konkurransen av konkurranser !! Jeg digger brecke-parken, og tror det kan bli skikkelig fett å kjøre. Konkurransen er bare en helt åpen jam-session i 3 timer, hvor de 16 beste får bibs og får kjøre finale med 3 runs hver! Enkelt og greit. Søndag kjører jeg, Kim og Ida til Lillehammer igjen, så er det pån igjen med 3 dager skole. Megapark på Oppdal starter Torsdag, tror jeg skal filme med KeyFilms der igjen. Håper jeg får noe fornuftig å poste her snart, føler det er mye kjedelig snakk. Kanskje en aldri så liten actionfilm??

Sneikz, S

Ingen kommentarer: