I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

onsdag 5. mars 2008

Dvale-tid * Andre hobbyvirksomheter.....

Som sagt.. og som vist på film er jeg borte fra ski i hvert fall denne uken, og da må man gjøre andre ting. Bortsett fra at vi blir dynget ned med lekser, har jeg hatt tid til å utøve en annen hobby jeg brenner for. Hifi og Hjemmekino. Og som de aller fleste som driver med dette, vet at mye vil ha mer. Har holdt på noen år nå og opparbeidet meg en lite set-up. Har nettopp fått mine to nye forsterkere. NAD 1000 og NAD THX 2700 og spikes (føtter) til gulvhøytalerne kommer meget snart. Legger ut litt bilder fra det store og det hele.
Håper jeg kommer meg på føttene og ski snart, blir sikkert kjedelig å bare sitte å hvile en uke til.





Har ikke fått testet det hele enda (naboer), men skal få gjort det snart. Nå skal jeg lene meg godt tilbake og se filmen Shoot'em up, chyeeah!! Boom BOOM

Ingen kommentarer: