I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 29. januar 2008

Sveeeits snaaart? Blæh




Dagen i dag har vært helt verdiløs. Bare krangling fra og til hva vi skal på skolen, noen vil til Hafjell, andre vil være ved skolen å kjøre hopp, andre vet jeg ikke hva vil, og noen vil at andre skal dra til andre steder... osv osv osv.. Er ganske trøtt på hele greia nå, blir godt å komme seg til Sveits noen dager å kjøre en annen park, og få konkurrert litt. Jeg og Kim skal ha med reisedagbok-kamera og filme for Key-Films' Dokumentaren "9 Lives". Jeg gleder meg skikkelig, og tror det kan bli en morsom tur. Kim er frustrert over ikke å få ski til avtalt tid, og er redd han ikke får i tide før konkurransen. Det skjønner jeg godt, kjedelig å kjøre ski uten stålkanter med tanke på railing og such things. JEg gleder meg til å teste formen, tror selv at jeg har brukbare slopestyle run inne. Coursen er ganske fucked da, må få lov å si det ass! Hopp-hip-railsection-80m halfpipe (håper den blåser bort)-quarterpipe( går sikkert like bra med meg som med dumont i QP :-| )


Nå har jeg fiksa en feeet sticker-job på skia, hehe, så detta blir brrrrra. Gleder meg til å se om jeg kan gjøre det bra der nede, ellers får jeg hjem å trene hardt som f** (kläppen igjen?)..

c ya

S.





Ingen kommentarer: