I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

lørdag 26. januar 2008

Charleon, the master of English vocabulary!

Hehe, i natt kl 05.00 Norsk tid, stod jeg opp for å få med meg BigAir freeski finalen for menn i x-games. Det startet så bra da jeg kobla meg på streamen på Expn.com, men så, til alle Scandinaviske seeres fortvilelse ble skjermen svart, og det resten av sendetida. Så alt vi fikk se var en hårete kangarooflip av J.Wester, og en enda mer saklig sw 12 octograb fra Charles Gagnier himself. Graben er så latterlig, da han holder den fra sw270 og helt til sw10. Han er en jævla fet fyr, og hadde en kommentar jeg synes passa fint Charles Gagnier: "I had to change my goggles before the final 'cause they were fogging up, so I was a bit rushed. I threw the 12 and it was a good 12, but my knee hit my chin on the landing so I was a little dizzy on the landing. " Snakk om dyp landing. Foresten, Jon vant med den mest stompa kangaroo flipen jeg har sett.

Nå skal jeg i Hafjell for å sjekke ut den nye parken deres, den er vist oppgradert siden sist uke. Vær ikke redd for å sjekk tilbake, muligheter for blogfilm er stor.

Yeehaa.. Ciao, compadre!

Ingen kommentarer: