I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 22. januar 2008

Shoot i Hafjell!!


Igår var jeg på filminnspilling i Hafjell. Vi shoota til en filmproduksjon som kommer ut til høsten. det blir en storproduksjon med noen av norges fremste jibbere. Trøndersk filmselskap som lager filmen i formatet 70% ski 30% dokumentar om det å være jibber. Jeg gleder meg utrolig til å se resultatet, bildene fra dagen snakker ganske for seg selv. JEg ble sinnsykt fornøyd med noen av klippene, som dere vil få se på lerretet til høsten altså. Hjemmeside og navn på produksjonen blir offentliggjort i løpet av kort tid. JEg og Alexander Aurdal var de to kjørerne som var på shotten. Alexander drepte det andre hoppet i parken med en insane double frontflip dumont style. Watch out folks!





Alle mann på plass for en fet dag!
Se hvor nære vi måtte kjøre for å få det fett på film. Det er hardt å være skuespiller. Dårlig timesbetalt, men sinnsykt morsomt! 50 hopp med scooterskyss er ikke hverdagskost!

Ingen kommentarer: