I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 15. januar 2008

Hello Africa!!



Selv om tittelen ikke stemmer overens med teksten jeg nå skriver, gjør det ingenting! JEg tenkte jeg skulle vise frem neste års hard-goods fra Salomon. Nye SPk pro-model i kjent stil, bare i pimp edition. MEd gull-spenner og gullskrift, med sexy hvitt skinn utenpå. Disse er helt herlige å ha på, alle bør ha et par. Første dagen med disse skoene kjennes ut som et par sko du har kjørt inn et helt år. Hjelmen er også neste års tror jeg, helt ok hjelm.

HAr kjørt mye ski i det siste, tror jeg må gå ned på forhåpningene da jeg blir irritert når ting ikke går min vei. Idag var en helt mongo dag, landa ingen bra triks. JEg trodde imidlertid at jeg skulle dø på wallriden i Hafjell. Tok masse fart og hadde tenkt å raile wallriden fullt ut, men oppå den lå det mye is og snø som jeg hekta i. Jeg stupte ut av wallriden på siden, hvor den er på sitt høyeste. 3 m eller noe. Der jeg landa (altså på magen) var det is og steinhard snø. Dro rett og slett dagens tryn. Det er egentlig latterlig bra nivå på kjøringen til alle på NTG om dagen, mange 450 variasjoner på rails, cab og unaty triks, samt mye fete grabs og flips. Veldig inspirerende å kjøre med gutta, slik blir man god skikjører av!

Ser ut som det skal bli kaldere nå, så man slipper den ekle bløtsnøen, jippi! Steinhardt og isete, heia finland!

Peace, lover å komme med en film update snart!

S

Ingen kommentarer: