I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

torsdag 6. desember 2007

Venteeeeeeeetid

Halla folks.. Nå har faktisk sesongen starta for fullt. Åssen veit jeg det? Jo, det er den tiden av året man går i surr for antallet av elendig verdiløse hopp blir for mange. I dag hadde jeg sikkert 25 turer hvor jeg gjorde samme trikset (prøvdeee, å gjøre). Det å lære seg nye triks gjør at man føler seg som en nybegynner igjen. Armene flakser i luften, føttene skiller seg fra overkroppen, og landingene kjennes ekstra harde og dårlige. Jeg har det kjempemorsomt, ikke missforstå meg! ;-) Tenkte jeg skulle lære meg en fremover-tusenogåtti til konkurransene i år, slik at man kan hoppe fremover og bakover 10ere uten problem. Det er ikke så enkelt, man må f**en meg ha grab i dagens skimiljø og, det er v-a-n-s-k-e-l-i-g. Det tar sikkert et par mnder før jeg setter cork 10 eller no, men da blir det sikkert i gjengjeld veldig morro for meg og. Man føler at man ikke får noe progresjon og at dagene er bortkastet, men det er de ikke!! Man blir stuck om man gjør de samme gamle triksene om og om igjen, derfor må man ofre et par uker med n00bing før ting begynner å skje. Når jeg tenker meg om kan det sikkert se jævla morsomt ut for kidsa i bakken, som tror du skal gjøre dobbel salto eller backflip på hvert hopp, men så kommer jeg å gjør en straight out of nowhere 720 nograbber-to crash.. haha, er sikkert fett for de.. De tenker sikkert sånn: "haha, suckeeeer, han kan ikke å ta på skiene sine engang, lættis". Tro hva dere vil, arghhhh!! ;)
Tok med ett bilde for å vise hva øvelse gjør til slutt. Etter et år fiksa jeg endelig dette trikset, med prøving og feiling.
Damn, jeg har en lang periode foran meg, med mye morro også!!
Fikk ny hjelm og briller i går også, Anon og RED av burton Norge, tusen takk for det, toppers.

Snakkeeeees, må gjøre sos.øk og lage middag. Ciao

Ingen kommentarer: