I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

fredag 21. desember 2007

Laaang fet dag faktisk

Dagen idag var egentlig jævla lang når jeg tenker meg om. Starta med møte, lunch, frisøren og til Even, bestekompis her hjemme i Trøndelag. Så henta vi henger og kjørte over svenskegrensa, til Storlien for å hente en trampoline jeg har bestillt.
Det var såvidt vi kom oss over grensa tilbake med full henger, heldigvis ikke kontroll på tollen! Pjuuh! Vi dro hjem til Eyvind, en anna kompis hvor han bor. De har ett lite småbruk rett ved huset mitt, og på låven deres sitter ikke nissen, men der skal trampolina stå. I hvert fall i vinter, slik at vi får hoppet den inn. Etter alt var bært inn for lagring noen dager, stakk vi inn å spillte xbox 360 på svææært lærret. Det var dritfett! Eyvind visste oss også noen DJ skills ved mixebordet for showoff. Jeg ble så sykt facinert. Jeg og Eyvind drømte som barn om å bli proffe DJer. Det ble bare han som delvis realiserte drømmen. Han har spillt på noen småsteder, og jeg skal lett leie han når jeg skal ha session på ski. Wohoo. Sjekk filmen a, det tar av litt faktisk.



Nå er jeg sliten etter å nettopp ha kommet hjem. Snakkes senere kanskje, med noen skiupdates!

Mr.S

Ingen kommentarer: