I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

onsdag 19. desember 2007

Loooook, and long time no see

Lenge siden jeg har oppdatert nå. Har vært en snartur på bjorli i helga og tatt noen bilder med FF. Det var coolt å se hvordan ting funker.
Igår var vi på oppvisning for business folk fra gud-veit.hvor. Var i hoppbakken ved skolen på en spesiell 90-graders-set-up med step-up no hangtime-way-too-much-speed greier. Det var sketchy og mørkt, og jeg er FLAU over å ha tatt min første straightair som oppvisningshopp. Burde ikke sagt dette, men det var ett spesielt hopp med null hangtime og en stor bauta-stein midt i landingen. Så nå veit du det. Bildet viser alle som var med. Herregud så populær blogen blir. Med en gang jeg tar opp mobilkameraet er det plutselig 10 stk som MÅ være foran kameraet, hehe. Respekt!



Thanks to: Bitch-upz, F-Sondre, Lillerud, Dølp / Kami-LArz, Beyz, Arild og Ælward Thoun.

Nå har jeg forøvrig juleferie, haha.. Suckeeeers. Hjem å drite seg ut på rails i 14 dager og spise masse god mat. Yeeeha!

S

Ingen kommentarer: