I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 9. desember 2007

Loka søndag med meg og Pk.

Ja du hørte meg, jeg og PK Hunder var i Hafjell i dag. Det var ikke all verden til nivå, men vi hadde det sinnsykt morro. Vi kjørte hele dagen, og ikke ta dette seriøst folk, vi er ikke så gode som det ser ut som. Pk Hunder som dere sikkert vet, var ikke med i jibbelandskampen i går, selv om han var hjemme etter et kortere USA opphold. Men det dere ikke viste var kanskje at han kom hjem for å være min slave for en dag, og filme meg, bære alt utstyret mitt, og kjøre meg hit og dit. Beklager folkens, men han kommer nok til å filme meg for resten av året, så det blir lite å se til denne gutten. Annet enn bak kamera.. ;-)
Det er egentlig bare igjen for dere å sette dere tilbake å nyte denne fantastiske filmen. Det ble dårlig med big tricks idag folks, men man får ha det litt gøy innimellom. Peace, og enjoy. Enda en dag er over på ski.

Ingen kommentarer: