I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

mandag 27. oktober 2008

Lillehammer railing

Endelig snø igjen, utrolig fornøyd. Dro etter jobb på Lørdag for å besøke ida, overaskelsesbesøk faktisk. I et h-vettes uvær og storm, med skibokstrøbbel og vannplaning, kom jeg meg sørover. Søndags morgen dro jeg og ida med pickupen til svigers for å lodde stemninga på "stampa" en del av olympiaparken i Lillehammer. Even Sigstad i Field-productions har laget railpark der, og jeg kunne til tider telle 30 personer i området, helt sykt miljø! Jeg visste jeg hadde en eneste dag på meg før jeg måtte hjem igjen, og med ryggplate og but-saver ++ hjelm var det ikke mye grunn til å holde igjen. Even, som den luringen han er, hadde satt opp noe genialt på sida av ene drop-in stilaset. Han hadde skjært ut et lokk til ei trekiste, og skrevet ei uhorvelig lang liste med triks som skulle gjøres på den 11 meter lange down-railen. En tynn ett-rørsrail. Om du klarte et av disse triksene, kunne du enkelt å greit, spikre en spiker vedsiden av navnet til det trikset du nettopp satte, og dermed: SETTE SPIKER'N I KISTA!" Som navnet på trikslista tilsier. Jeg vil tro det hele kommer av amerikansk ordtak man bruker når man setter et triks; Nailed it!

Her er en liten filmsnutt som Magnus Skotte Nørsteng har snekra opp i går kveld, jeg tok meg friheten til å låne den jeg.
Jeg er i rød stor t-skjorte med grå pants.

En uke med jobbing igjen nå, så er det ski hver dag!! Og en liten måned igjen til USA tur!


Stampa Weekend! from Magnus Skotte Nørsteng on Vimeo.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kul film!! du e go!

Anonym sa...

Hva heter sangen steffen? :)