I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 5. oktober 2008

damn, det skjer lite. 1 mnd igjen til ski

Lite som skjer for tiden, blir en del pumping /styrke og turn. Ellers litt planlegging for kommende sesong, litt sponsorjobbing, salg av utstyr og mye jobbing. En effektiv måned med hard trening og jobbing nå, så er vi i gang med sesongen! Har fått en del av sesongens utstyr også, det er alltid fett. I og med at jeg i år har tre sponsorer og ikke mange små, har jeg mer mulighet til å jobbe tettere med hver og enkelt. Det er genialt! Sport Extreme kommer til å bli en viktig støttespiller, mest fordi jeg kan promotere butikken på best mulig måte, da jeg har flyttet hjem til midt-norge. Men også fordi de rett og slett er en råå gjeng. Tre av mine kamerater jobber der, og det er utrolig fett. Stikk innom for en fet atmosfære og kult gear, sesongens stash er inne. Venter på mer stash fra Salomon, og årets briller fra Shred. Greit å ha slikt på plass før sesongen starter!

Noen bilder som konkluderer hverdagen min...


Salomon dumont's.. Awesomenes, thank you simon.

raaaaaw!

Gutterommet back over again, etter tre år som selvstendig. Sånt skjer!

oooooffh, facebook. Don't know what to do WITH it, and don't know what to do WITHOUT it!

Ingen kommentarer: