I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

fredag 2. november 2007

Tida flyr, stressa og en film?

har det jaggu gått ei uke siden jeg har skrevet sist igjen, tida flyr når det er så mye å gjøre på skole. Har trent masse denne uken, bl.a trampoline, løping, styrke, koordinasjon og forskjellig greier. Skolen holder ikke akkurat igjen med gjøremål de heller, da vi skal være ute hele året på ski og sansyneligvis får gjort lite skole da. Jeg går fortsatt og håper på invitasjon tl WinterJam i Stockholm om to uker. Det hadde vært så sinnsykt stort å få kjøre der, men det er mange om beinet, og utrolig mange gode kjørere, som er bedre enn meg desverre.
Uansett, nå som jeg venter på snøen tenkte jeg at jeg like gjerne kunne legge ut en film som Vegard Øye har laget. Det er en promotion video av meg fra Zermatt nå i Høst (2007).
Stort sett bare hopping i høst-sola, herlig dager der nede. Enjoy! Nå er det helg, og jeg skal sitte å slappe av, koble ut alt som heter skole, se på himmeln etter snø, og ellers ta livet med ro.. Peace..


Ingen kommentarer: