I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

tirsdag 6. november 2007

STHLM og bowling!!!

ENDELIG!!


Jeg fikk telefon på Mandag fra Stockholm, jeg fikk invitasjon til Stockholm WinterJam. Bigair konkurranse. Jeg er skikkelig glad nå og gleder meg veldig mye til konkurransen mot "the top notch", blir morsomt å se hvor høyt nivået er! Reiser dit den 16. November og kommer hjem den 18. Dette blir lett den største opplevelsen min på ski noen gang, og håper på å gjøre det bra. Skal kvalifisere meg som 1 av 12 utøvere, som skal kjempe om 4 plasser til semi-finalen. I Semien møtes de 4 fra kvalik mot 8 forhåndskvalifiserte kjørere. 12 skal kjempe om heder og ære.


Idag da, forøvrig, var Jeg, Øye og Sondre på bowling. Det var skikkelig kult, og jeg vant med hele 100 poeng over nestemann, Øye. hurraay!!
Nå har jeg vondt i hodet, orker ikke skrive mer i dag. Snakkes sia!

Fest hjem i helga og, Sie Gubba. Så da blire country for alle pengene.

ciao, S

Ingen kommentarer: