I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

fredag 12. oktober 2007

Crash, crash, crash og div bilder







Idag var det ikke like fint vær, og på langt nær like bra nivå. Switch 9, switch 990, misty 7, 540 tail, sw 5 loook er dagen i dag. Sw 9 hadde jeg kanskje 6 forsøk på før jeg "landet", med ryggslam. Alt så ut til å bli bra bortsett fra at jeg var sliten, i starten.. meeeen, så gikk alt til h****ete. Etter det ble alt bare tullball. Istedenfor, tenkte jeg å legge ut litt bilder fra turen heller. Det får meg kanskje på bedre tanker, eller.. øøh. I hvert fall, er ikke så mye å si. Tapte foresten fotball i dag og. I siste sekund kunne Mr. Hamre sette inn støtet, men valgte i stedet å sette ballen en tomme utenfor mål, BRILLIANT STEFFEN! Så da fikk vi trene litt styrke istedetfor. Nå skal vi spise tre-retters dvergmat, som for øvrig er supert for oss med stor appetitt ( ØYE?)

I morgen er det hviledag (med matterhorn test) Peace!

1 kommentar:

Anonym sa...

gikk det bar når du landet?

men du og pk hunder rocker