I give it a 110 % all year. When not, I am just me. Have a look at my world!

søndag 14. oktober 2007

Alt på en gang

Idag var lett den feteste dagen i bakken. Fikk til mye fett, fikk skifølelsen tilbake kan man si. Helt blå himmel, og digg landing for en gangs skyld. Fikk til og med kjørt litt rails også. (Sorry Pk, pipe er for sketchy.) Kim hadde superfete switch 9ere, og alle kjørte jævla bra. Jeg har tenkt å ta med dagens sitat fremover, så lenge det er noe å skrive om. Men det er det som regel enten jeg vil eller ikke. Kim hadde nettopp hoppet en switch 9 mute, og Kami-Larz kommenterte det med:"Fett Kim, hvordan var det?" Kim svarte at han kom litt i baksetet. Lars snur seg og spør skarpt:" Har du bil med deg Kim?!?", Way-to-go-boyz. Fikk en del fine klipp av diverse folk som filmet i bakken idag, så er stoka på det. Stakkars Vegard Øye må slite med å redigere alt mulig dritt til meg, da jeg ikke kan det selv. Da jeg spurte han om redigeringsprogrammet hans var kravstort til pcen min, svarte han at det burde han gjøre hvis jeg hadde lyzt.. Vel vel, sier ikke nei takk.. Så ja takk til redigering Øye. Øyvind blant NTG-gjengen hadde bursdag idag også, grattiz. Ett år igjen til myndig, Øye applauderer!! Under middagen fikk vi BURGER, ja BURGER, det var mat for slitne skibomser. Har nettopp sjekket Øye, og han fastslo at han hadde sortert førti av hundreoghelvettes mange skiklipp. Dakar. hehe. Idag har det vært hardtrening etter bakken også. Fotballkamp som vanlig, pluss styrke og stabilitet. Jeg er helt skutt, men er supergira på morgendagen. Det bli bra sjøøø!

Dagens bilder i stigende rekkefølge: 1. Kim, Ungen og Meg
2. Ringenes herre 4
3. Asylsøker på rømmen
4. Kami-Larz, såklart



Ingen kommentarer: